REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO „Wiosenny kapelusz”
Niniejszy Regulamin stanowi jedyny dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w konkursie.
§ 1
Organizator Konkursu
1. Organizatorami konkursu „Wiosenny kapelusz” są:
- Świetlica szkolna Szkoły Podstawowej nr 8 w Pruszkowie,
- Mały Samorząd Uczniowski
§ 2
Termin Konkursu
- Konkurs „Wiosenny kapelusz” trwa od 7 marca do 18 marca 2024 r. do godz. 12.00.
- Prace dostarczamy do świetliszkocy szkolnej.
- Wyniki konkursu zostaną zamieszczone na stronie internetowej szkoły do 20 marca 2024 r.
§ 3
Uczestnicy
Konkurs skierowany jest do uczniów klas 0 – III.
§ 4
Cel Konkursu
Pobudzanie wyobraźni, ekspresji twórczej, zachęcanie do podejmowania działań artystycznych., popularyzowanie oraz kultywowanie tradycji i zwyczajów związanych z pierwszym dniem wiosny, integracja społeczności szkolnej.
§ 5
Tematyka i format prac
- Tematem pracy jest wiosenny kapelusz.
- Prace muszą być przestrzenne.
- Praca może być wykonana techniką dowolną z wykorzystaniem różnych materiałów plastycznych, ozdób.
§ 6
Zasady i warunki uczestnictwa w Konkursie
- Konkurs ma charakter otwarty.
- Uczestnikami konkursu mogą być wszyscy uczniowie w następujących kategoriach wiekowych:
- klasy 0 – I
- klasy II– III
§ 7
Komisja Konkursowa
- Prace zgłoszone w ramach Konkursu „Wiosenny kapelusz” oceniać będzie Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora.
- Komisja Konkursowa podejmuje decyzję większością głosów. W przypadku równej liczby głosów rozstrzyga głos przewodniczącego Komisji Konkursowej.
- Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna i wiążąca oraz nie podlega procedurze odwoławczej.
§ 8
Nagrody
- Nagrody zostaną przydzielone w w/w kategoriach wiekowych.
- Odbiór nagród odbędzie się w świetlicy szkolnej.
Zapraszamy do udziału w konkursie.
Wychowawcy świetlicy i Mały Samorząd